Laatste realisaties van my media is rich

Sinds begin dit jaar wist « my media is rich », rich media agentschap, drie nieuwe projecten af te werken.

post-image-3

Als allereerste herwerkten ze de volledige website van Batibouw. Resultaat: een nieuwe interface die gebruik maakt van de kleurcodes van de beurs, een heldere navigatie om sneller je juiste profiel te vinden, … De nieuwe site van Batibouw is er nu ook eentje van het principe “2 in 1”. Tijdens de beurs is de onthaalpagina gewijd aan de beurs, gedurende de rest van het jaar wordt er “aan gewerkt”.

My media is rich lanceerde ook www.funnylook.be. Om de alcoholvrije cocktails Funny te promoten, wou Les Grandes Distillerie de Charleroi een originele en amusante site. Elke bezoeker kan deelnemen aan wedstrijd en vrienden uitnodigen voor hem te stemmen. Op de site kan iedereen ook een « just for fun » look aanmaken en gebruiken op MSN en Facebook.

Financial reporting hoeft niet noodzakelijk te maken hebben met cijfertabellen. Om reporting aantrekkelijker en attractiever te maken, vroeg de Bank van de Post het agentschap een dynamische en ludieke website te maken. Elke maand worden de KPI’s tot in den detaille besproken. Elke ploeg ontvangt dan automatisch een status van de realisaties ten aanzien van de doelstellingen, de positie en een gedetailleerd overzicht van elke KPI. Een interessante en leuke manier van interne rich media.

Back to top button
Close
Close