Famous en Proximus Generation lanceren eerste ‘consumer generated’ tv-spot

Een primeur in België en internationaal: de nieuwe tv-spot voor Proximus Generation zal volledig bestaan uit beelden van Belgische jongeren. Sinds eind vorige week verschijnt op televisie en op internet een bijna volledig getekende reclamespot.

post-image-3
Om de beelden in te vullen worden jongeren opgeroepen om foto’s van zichzelf en vrienden te nemen, met dezelfde opbouw als de getekende scènes in de spot. De ingestuurde foto’s worden achter elkaar geplaatst en zullen dankzij de stopmotion-techniek de nieuwe tv-spot vormen, te zien op televisie eind april. Het resultaat is de allereerste reclamespot volledig, frame per frame, gemaakt door jongeren.

Foto’s opladen kan tot 3 april op www.generationmovieproject.be. Nadien worden foto’s geselecteerd voor de uiteindelijke tv-spot, die zal lopen vanaf 20 april. Deze campagne werd bedacht door het reclamebureau Famous. Vincent Crabbé, Branding & Communication Director, van Proximus legt uit: “We willen jongeren actief betrekken bij het merk en onze campagnes. Zo hebben we onlangs ’s werelds grootste radiospot opgenomen met 5.000 jongeren. Nu lanceren we het Generation Movie Project en roepen we jongeren op om foto’s van henzelf en vrienden in te sturen.”
Back to top button
Close
Close