Home/Campaigns/Nokia kiest voor muzikale trip binnen stadsmeubilair Nokia kiest voor muzikale trip binnen stadsmeubilair Tegenwoordig gebruikt men muziek op een andere manier. Een volledige CD beluisteren is zeldzaam. De luisteraar stelt zijn eigen gepersonaliseerde playlist samen. Voor de lancering van zijn Nokia 5800 XpressMusic wou Nokia de nadruk leggen op deze nieuwe muzikale trend; de « Playlist Generation ». 2009-03-09Comment Om op deze trend in te spelen heeft Nokia, binnen zijn nationale outdoorcampagne, 50 bluetooth hotspots geïntegreerd om de voetgangers een uniek muzikaal avontuur mee te geven. De playlist bestaat uit hits van Lady Gaga – Pokerface, Polarkreis 18 - Allein Allein en Akon – Right Now die ze kunnen downloaden tijdens hun werk- of schooltraject en dit helemaal gratis.De actie werd uitgewerkt door JWT, Mediacom, PTOC, Universal Music en JCDecaux Innovate. De Nokia campagne is te ontdekken van 3 maart tot en met 9 maart op het 2m² nationaal netwerk van JCDecaux. De 50 bluetoothlocaties zijn: 21 in Brussel, 12 in Antwerpen, 12 in Luik, 2 in Kortrijk, 1 in Hasselt, Oostende en Brugge. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address