Home/E-commerce/Ogone versterkt klantenservice team Ogone versterkt klantenservice team Ogone, één van de voornaamste Europese aanbieders van betaaldiensten voor e-commerce en verkoop op afstand (VOA), bouwt haar klantendienst verder uit om, parallel met de sterke groei van haar activiteiten, een vlekkeloze ondersteuningskwaliteit voor en na de verkoop aan te kunnen houden, die in deze sector immers onmisbaar is. 2009-02-23Comment Met een beschikbaarheid van 24/24 h en 365 dagen per jaar, gezien het kritieke aspect dat de betaling vormt voor e-handelaars (geen betaling, geen verkoop), is de klantendienst van Ogone ook toegankelijk voor verkopers, die vanaf de internetsite van Ogone een gratis testrekening hebben geopend, zodat ze de capaciteiten van dit platform voor het beheer van betalingen kunnen evalueren.De klantendienst komt zelden tussen om problemen achteraf op te lossen. Ogone hanteert immers een supervisiesysteem, dat toelaat in quasi real time een diagnose te stellen van eventuele afwijkingen en aansluitend onmiddellijk de aangewezen actie te ondernemen. Minder dan 1% van de oproepen betreffen incidenten met transacties. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address