Mediamind lanceert nieuwe projecten

Eind vorige maand lanceerde Mediamind twee nieuwe online campagnes voor Scottex en Kleenex.

post-image-3
Elke dag winnen 75 deelnemers die het snelst het Kleenex memory spel tot een goed einde brengen een gratis doos Kleenex Balsam. Zij die de top 75 net niet halen, ontvangen kortingsbonnen voor een waarde van 2,75 euro. De actie loopt van 26 januari tot 8 maart 2009 via de Kleenex website en wordt ondersteund via een bannering campagne (splash pages, leaderboards, expandables) op populaire sites zoals Flair, Libelle en Femmes d`Aujourd`hui.

Mediamind was ook verantwoordelijk voor een online Scottex Jackpot spel. Vanaf 2 februari tot en met 8 maart 2009 kan men deelnemen aan het online spel via de website van Scottex. Er worden 200 Sit On It Cubes en meer dan 5.000 gratis producten verdeeld onder de winnaars. Mediamind ontwikkelde de campagne, de mini-site, de banners en zorgt voor de volledige (online/offline) afhandeling van de prijzen.
Back to top button
Close
Close