Home/Campaigns/Westtoer in zee met Kunstmaan Westtoer in zee met Kunstmaan Westtoer pakt uit met een originele campagne naar de toeristische sector aan de kust. Alle kusthandelaars, van horeca tot logiesbedrijven, krijgen per e-mail drie verschillende filmpjes toegestuurd waarin Wim Opbrouck hen aanzet om op hun website een link te plaatsen naar www.dekust.org. 2009-01-23Comment Kunstmaan distilleerde uit de briefing drie belangrijke argumenten om de handelaars te overtuigen, goed voor evenveel scenario’s. Het bureau wist Wim Opbrouck als acteur en Lou Bergmans als cameraman te strikken om de drie filmpjes in te blikken. De lichtabsurde aanpak werkt wonderwel om de vrij complexe boodschap begrijpelijk over te brengen.Resultaat: een nieuwe boost voor de kustwebsite van Westtoer, een van de belangrijkste toeristische sites in België, met jaarlijks ruim 1,2 miljoen bezoekers. Op de campagnewebsite, eveneens een ontwerp van Kunstmaan, kan u de filmpjes bekijken. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address