Nieuwste updates van Glucône

Webagentschap Glucône brengt ons op de hoogte van de laatste nieuwe afgewerkte projecten.

post-image-3

Glucône wist voor de website van het Belgian Management and Marketing Association de ergonomie en de usability grondig te verbeteren. De grootste aanpassingen waren het hertekenen van de architectuur van de site, die nu helderder zou moeten zijn. De de geplande activiteiten staan nu in het zicht, en de gepasseerde activiteiten zijn terug te vinden in de archieven. Ook de RSS feeds zijn nu handiger in gebruik.

Verkoper van muziekinstrumenten en audioaccessoires Stagg heeft dankzij Glucône een nieuwe site, helemaal gericht op B2C. Er werd een nieuwe look ontwikkeld en er zijn nu meer flash animaties terug te vinden op de site. Navigatie is nu veel vloeiender en intuïtiever, en een zoekbutton vergemakkelijkt bepaalde zoekopdrachten. Op de site staat ook een hele waslijst van alle beschikbare producten. Die lijst werd elke dag aangepast aan de algemene database van Stagg.

Tot slot meldt Glucône ook de lancering van de nieuwe site van Columbus-egg aan. Opdracht was simpel: een site ontwikkelen op basis van het concept van de reclame van het agentschap Karamba (“U hoeft niet langer bang te zijn van eieren”), zodat het grote publiek kan ontdekken wat de echte voedingswaarde is van eieren en kippen. Je kan het resultaat hier bewonderen.

Back to top button
Close
Close