Badge Groep lanceert twee Belgische webshops

De e-commerce boomt, ook in Vlaanderen. Zelfs in tijden van economisch doemdenken kan de sector jaarlijkse groeicijfers van enkele tientallen procenten voorleggen. Volgens BeCommerce, de overkoepelende organisatie van bedrijven actief in de verkoop op afstand, telt België op dit moment meer dan 3.100 zogenaamde webshops.

post-image-3

Tot voor kort was daar geen enkel initiatief bij dat zich specifiek op voetballiefhebbers- en spelers richt. Maar vanaf nu kan elke Vlaamse sportliefhebber op voetbalshop.be terecht voor alle producten die van kortbij of veraf met voetbal te maken hebben.

Marc Timmers, die als formule manager verantwoordelijk is voor voetbalshop.be heeft het volste vertrouwen in het slagen van het nieuwe initiatief. “Nergens kan je zo een ruim assortiment vinden,” bevestigt hij. “Bij mijn eerste bezoek aan het moederbedrijf viel ik steil achterover. De drie verschillende afdelingen nemen hallen in die bijna even groot zijn als een overdekt voetbalveld. Het Rode Duivels trui wordt ons uithangbord.”

Daarnaast is Timmers ook formule manager van een tweede kind van Badge Direct. Nu Obama’s eedaflegging met rasse schreden nadert, boomt ook de merchandising rond de eerste niet blanke president. Bij kadoshop.be hoor je ze daar niet over klagen. Samen met de Nederlandse zustersite kadoshop.nl bieden ze een beperkt maar complementair gamma van mok, muismat, fotobord, T-shirts en badge aan.

Roland Heerkens, CEO van de Badge Groep: “We hebben ook nu weer diverse leuke producten ontwikkeld zoals onder andere koffiemokken, herinneringsborden, t-shirts , buttons en muismatten. De Barack Obama producten zijn alleen in onze online shop www.kadoshop.be verkrijgbaar en niet via de detailhandel”. “Na tien jaar is het tijd om onze vleugels uit te slaan en naar het buitenland te trekken. Als eerste is Vlaanderen aan de beurt, dat zal worden gevolgd door Wallonië en mogelijk Frankrijk ” aldus Heerkens.

Back to top button
Close
Close