Nascom breidt uit met tactische expertise cel

Met de oprichting van een tactische cel wil Nascom zich nog meer profileren als expert op het vlak van interactieve producties. Naam van de cel is “Tactics Squad”. De redenering hierachter is dat de expertise die Nascom biedt past in het grotere strategische verhaal van de partnerbedrijven waar mee wordt samengewerkt.

post-image-3
De basiscompetenties bestaan uit digitale strategie met een grote affiniteit voor interactieve concepten. Een belangrijke poot wordt tevens Social Media Optimisation, waar bekeken wordt hoe merken zich het best kunnen profileren binnen sociale netwerken en hoe ze kunnen communiceren op een zinvolle en doelgerichte manier. Uiteraard is er ook aandacht voor vaste waarden als ‘search, measurement & reporting’ en ‘information architecture & usability’.

De nieuwe cel wordt geleid door Robby Remmerie (strategic director) en Steven Verbruggen die, na bijna 5 jaar bij These Days, de overstap naar Nascom heeft gemaakt. Voormalig Conceptual Designer Jan Nikolaas Gijsen, SEO-specialist Christophe Neys  en Paddy Donnelly (die eind januari vanuit Belfast naar Hasselt verhuist) zullen de Tactics Squad vervolledigen. Paddy maakte onder andere naam met “The Big Word Project”.
Back to top button
Close
Close