Home/Campaigns/Kunstmaan online en offline aan de slag voor HP Kunstmaan online en offline aan de slag voor HP Communicatiebureau Kunstmaan laat weten dat het een activatiecampagne heeft gerealiseerd voor Hewlett Packard. 2008-12-04Comment De campagne diende ter ondersteuning van twee “store-in-stores” van HP in de Saturn-winkels in Antwerpen en Wilrijk en een stand voor het informaticamerk in de Brugse vestiging van Fnac.Om deze drie verkooppunten te promoten zette men HP-promomeisjes in die ‘handen’ uitdeelden ter promotie van de TouchSmart computers van HP. De handen kregen elk een unieke code waarmee er allerhande was te winnen, waaronder kortingsbons en als hoofdprijs een TouchSmart PC zelf.Verder ontwikkelde Kunstmaan voor HP een lanceringsactie voor de HP MiniNote, een minilaptop. Hierbij werd gebruik gemaakt van Internet met ondermeer een `zoek de MiniNote-wedstrijd’ website, ondersteund door een e-mail- en banneringactie. Aan het online spel namen in één week 23.000 mensen deel. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address