NOCUS lanceert actiesites voor Bayer Healthcare

Dit najaar lanceerde NOCUS 3 actiesites voor Supradyn. Deze consumer activation strategie voor Bayer Healthcare richt zich specifiek op 3 uiteenlopende doelgroepen: mamaʼs en papaʼs en hun kinderen, mensen met een drukke job + huishouden en de actieve 50-plusser.

post-image-3

Supradyn Junior richt zich tot ouders met kinderen tussen 4 en 10 jaar. NOCUS ontwikkelde o.a. het spel ʻSupradino in Vitaminelandʼ, gebaseerd op het populaire PacMan. Supradyn Energy mikt op actieve mensen met een drukke job, een gezin en een huishouden.

Supradyn Vital 50+ wil de actieve 50-plussers een vitamineboost geven. Ook hier ontwikkelde NOCUS de volledige look & feel en opbouw van de site. Kers op de taart: de vitaliteitstest. Test je fysieke en mentale gezondheid, en maak kans op een complete Nordic Walking-outfit. Alles is te vinden op www.ikbenvitaal.be, www.supradino.be en www.supradyn.be/energycoach.

Back to top button
Close
Close