Home/Campaigns/NOCUS lanceert actiesites voor Bayer Healthcare NOCUS lanceert actiesites voor Bayer Healthcare Dit najaar lanceerde NOCUS 3 actiesites voor Supradyn. Deze consumer activation strategie voor Bayer Healthcare richt zich specifiek op 3 uiteenlopende doelgroepen: mamaʼs en papaʼs en hun kinderen, mensen met een drukke job + huishouden en de actieve 50-plusser. 2008-10-31Comment Supradyn Junior richt zich tot ouders met kinderen tussen 4 en 10 jaar. NOCUS ontwikkelde o.a. het spel ʻSupradino in Vitaminelandʼ, gebaseerd op het populaire PacMan. Supradyn Energy mikt op actieve mensen met een drukke job, een gezin en een huishouden.Supradyn Vital 50+ wil de actieve 50-plussers een vitamineboost geven. Ook hier ontwikkelde NOCUS de volledige look & feel en opbouw van de site. Kers op de taart: de vitaliteitstest. Test je fysieke en mentale gezondheid, en maak kans op een complete Nordic Walking-outfit. Alles is te vinden op www.ikbenvitaal.be, www.supradino.be en www.supradyn.be/energycoach. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address