Digital Marketing First met meer dan 2000 bezoekers een overweldigend succes

Op donderdag 23 oktober bezochten meer dan 2000 marketingprofessionals de derde editie van de vakbeurs Digital Marketing First. Bijna 40% van hen waren actief op zoek naar oplossingen voor interactieve marketing.

post-image-3

De derde editie van Digital Marketing First (DMF) werd een overdonderend succes dankzij de deelname van meer dan 2000 bezoekers. Beursorganisator New Bizz Partners, een zusterbedrijf van uitgevershuis Best of Publishing, is erg tevreden.

Met zo’n 50 workshops en enkele internationale topsprekers, konden de bezoekers van DMF genieten van content op topniveau. Met meer dan 70 standhouders en partners kregen de bezoekers een erg representatief staal van de markt te zien.

Het publiek bestond zowat integraal uit professionals in interactieve marketing en communicatie. De grootste bezoekersgroep is als koper op zoek naar interactieve marketingoplossingen. Een overzicht:
Buyers  37,5%
Creatives 15,5%
Planners 6%
Sellers  26%
Other  15%

Volgend jaar gaat Digital Marketing First opnieuw door in Tour&Taxis op donderdag 22 oktober 2009.

Back to top button
Close
Close