Serviceplan en ALDI laten eindejaar stralen met Willie Witloof

Voor het vijfde jaar op een rij lanceren ALDI en vaste creatieve partner Serviceplan een eindejaarscampagne met eindejaarsheld Willie Witloof in de hoofdrol. En ook dit jaar heeft hij een duidelijke missie: het uitgebreide en betaalbare feestassortiment letterlijk in de spotlights zetten.

post-image-3
Willie Witloof, de immer sympathieke helpende hand van ALDI, is dit jaar opnieuw aangesteld om het startschot te geven voor de feestdagen. Dat doet hij door de lichten aan te steken — want zonder lichten, geen feest. Zo zorgt hij voor een feestelijke sfeer en zet hij de eindejaarsproducten én de lage prijzen van de discounter letterlijk in de schijnwerper. Wanneer hij in z’n vingers knipt, gaan de slingers, kaarsen, en andere lichtjes aan. 

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Serviceplan (concept), Wavemaker (media), De Machine (productie), Rabbit Hole (animatie), Sonhouse (voice over), Studio Henri (sound production en muziek), en BOA (KV shoot, POS, folder).

De 360° media-aanpak omvat o.a. tv, radio, digital assets, print, (D)OOH, social media, en de eigen kanalen van ALDI (website, folder, POS). Naast de klassieke media komt er een lightbox in Brussel-Centraal en organiseerde ALDI ook een influencerevent waarbij content creators van een professionele chef leren hoe je met betaalbare ALDI-producten een feestelijk gerecht op tafel zet.
Back to top button
Close
Close