Efluenz publiceert whitepaper over de grenzeloze groei van influencer marketing

Efluenz, het influencer marketingbureau van de Rossel Groep, stelt zijn nieuwste whitepaper voor: “Influence the uninfluencable”, een unieke analyse van hoe influencer marketing zich vandaag ontplooit in sectoren die lang als “onbereikbaar” of “minder aantrekkelijk” werden beschouwd.

post-image-3
Waar influencer marketing vroeger vooral werd geassocieerd met mode en beauty, verovert het nu ook domeinen zoals energie, vastgoed, technologie en human resources. De whitepaper bevat exclusieve case studies van ENGIE, Agoria, Dewaele Real Estate en Amplo.

Efluenz toont hoe merken complexe thema’s kunnen vertalen naar menselijke, toegankelijke en authentieke verhalen en zo bewijst dat influencer marketing evenveel geloofwaardigheid als zichtbaarheid kan brengen.

Met deze publicatie bevestigt Efluenz zijn ambitie om influencer marketing open te stellen voor alle sectoren, met een sterke combinatie van creativiteit, verantwoordelijkheid en menselijkheid.

De whitepaper is gratis te downloaden via hier.
Back to top button
Close
Close