BeInfluence Europe één van de snelst groeiende bedrijven in Europa !

Brussel, 5 maart 2025 - Twee jaar op rij. Twee keer in de top 100. BeInfluence Europe blijft zijn indrukwekkende groei voortzetten en maakt opnieuw zijn intrede in de gerenommeerde Financial Times FT1000-ranglijst van de 1000 snelst groeiende bedrijven in Europa.

post-image-3

Ongeëvenaarde groei, een niet-aflatende ambitie

Elk jaar evalueert de Financial Times, in samenwerking met het internationale onderzoeksbureau Statista, de omzetgroei over drie jaar van honderdduizenden bedrijven in meer dan 30 Europese landen, om de 1000 sterkste groeiers te selecteren.

Met een absolute groei van 1.659% en een gemiddelde jaarlijkse groei van 160,1% tussen 2020 en 2023 (de jaren die in aanmerking komen voor deze 2025-editie van de FT1000), bereikt BeInfluence Europe de 91ste plaats in de algemene ranglijst en verstevigt het zijn positie als de 2de snelst groeiende influencer marketing agency in Europa. In de editie van 2024, die de periode 2019-2022 besloeg, stond BeInfluence nog op de 1ste plaats in deze categorie. Daarnaast is het de 2de snelst groeiende Belgische onderneming in de lijst.

Een erkenning van een uniek model

Deze prestatie weerspiegelt de impact van het model van BeInfluence Europe, de kwaliteit van het werk geleverd door zijn 40 teamleden verspreid over Brussel en Parijs, en zijn vermogen om de normen van influencer marketing in Europa opnieuw te definiëren.

Een model dat de markt transformeert

Vanaf dag één koos BeInfluence Europe een andere weg. Geen generieke campagnes, geen geforceerde samenwerkingen. Het bureau ontwikkelt boeiende, authentieke en strategisch impactvolle influencer-ervaringen.
Klanten zoals Amazon, Carrefour, Pernod Ricard, de Europese Commissie en de Belgische federale overheid vertrouwen op BeInfluence Europe voor zijn vermogen om creativiteit, data en feilloze uitvoering te combineren en zo echte bedrijfsimpact te genereren.

De sleutels tot deze explosieve groei.

  • Een gedurfde Social-First aanpak – elke campagne vertelt een creatief en boeiend verhaal.
  • Een unieke mix van data en creativiteit – het combineren van prestaties en originaliteit als onderscheidende factor.
  • Een netwerk van geëngageerde creators – authentieke stemmen die de juiste doelgroepen bereiken.

"Een opwaartse beweging die nog maar net begonnen is" 

"Twee jaar op rij in de Financial Times FT1000 staan, twee keer in de top 100 en voor het tweede jaar op rij op het podium van de snelst groeiende influencer agencies – dat is een enorme eer! Maar bovenal is het het bewijs dat onze visie klopt: een ambitieuzere, gedurfdere en effectievere vorm van influencer marketing bouwen."
Thomas Angerer, Co-founder van BeInfluence Europe

Back to top button
Close
Close