LeapMotor takes the leap naar de Belgische markt met Brand New Day

Het automerk LeapMotor, dat onlangs is overgenomen door de Stellantis-groep, maakt zijn intrede op de Belgische markt en kiest Brand New Day als digitale partner voor deze cruciale fase in hun ontwikkeling. Brand New Day, met meer dan 13 jaar ervaring op zowel de Belgische als internationale markt, heeft zich gevestigd als een referentie in digitale marketing, met name in de automobielsector.

post-image-3

Brand New Day heeft al een lange geschiedenis in deze sector. Het agentschap heeft bijna tien jaar lang de social media-aanwezigheid van Mercedes-Benz Belgium en Smart opgebouwd en beheerd. Hun expertise werd ook ingeroepen door gerenommeerde merken zoals Volvo, Mazda, Land Rover en recentelijk Opel. Het was tijdens deze samenwerking met Opel dat het team van Brand New Day Nick Heeman ontmoette, die nu verantwoordelijk is voor de marketing van LeapMotor.

Nick Heeman, die net de leiding over de marketing van LeapMotor op zich heeft genomen na drie jaar bij Opel, brengt een schat aan ervaring mee uit de automobielwereld. Hij heeft eerder gewerkt voor Honda en Fiat, en zijn expertise en visie op de sector zijn duidelijk. "Ik ben erg enthousiast om deze nieuwe uitdaging aan te gaan, vooral aan de zijde van Brand New Day. Hun betrouwbaarheid, creatieve aanpak en bewezen ervaring in de automobielsector maken hen de ideale partner voor deze groeifase » , aldus Nick Heeman.

Deze samenwerking heeft een bijzondere betekenis voor ons, omdat onze positionering perfect overeenkomt met die van LeapMotor. Net als zij zijn wij een kleine structuur, een echte challenger in een landschap dat gedomineerd wordt door grote agentschappen. Het is een beetje David tegen Goliath, en dat is precies wat LeapMotor ervaart: ze komen als een start-up op een nieuwe markt en staan tegenover grote concurrentie”, legt Sabina Gishvarova uit, Managing Director van Brand New Day.

Laura Zomer, Operationeel Verantwoordelijke bij Brand New Day, voegt toe: “Dankzij onze unieke toegang tot data hebben we al een goed inzicht in de potentiële doelgroep van LeapMotor, dat momenteel twee modellen aanbiedt: een SUV en een compacte stadswagen. Onze strategie zal, zoals steeds, gebaseerd zijn op een grondige kennis van onze doelgroepen.

Met Nick Heeman aan het roer van de marketing en Brand New Day als digitale partner, is er geen twijfel mogelijk dat LeapMotor klaar is om een succes te worden op de Belgische markt en het hart van de consumenten te veroveren.

Back to top button
Close
Close