The Marcom Engine onthult de nieuwe BMW Customer Support Campagne

The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berrylls) onthult met trots de BMW Customer Support Herfst/Winter 2023 campagne, die op 1 oktober officieel werd gelanceerd. De campagne belicht BMW's seizoensgebonden accessoires voor de herfst en winter, waaronder BMW Winterwielensets , BMW Accessoires zoals dakkoffers, sneeuwkettingen, ski- en snowboarddragers en essentiële winteronderhoudsproducten.

post-image-3

Deze reclamecampagne was voor BMW ook een gelegenheid om automobilisten te sensibiliseren om tijdig op winterwielen over te schakelen om veilig de weg op te gaan wanneer de winter nadert.

Als onderdeel van deze campagne ontwikkelde The Marcom Engine een resem promotiematerialen die essentieel zijn voor haar slagen. Een SoMe-campagne en krachtige displaybanners werden ingezet om BMW online maximale zichtbaarheid te geven. Daarnaast werd ook POS-materiaal geproduceerd voor BMW Partners , waaronder statische visuals, informatieve video's en posters met details over accessoires en speciale aanbiedingen. Om ervoor te zorgen dat klanten naadloos toegang krijgen tot essentiële informatie, ontwierp en produceerde The Marcom Engine campagnewebsites voor België en Luxemburg.

Met deze campagne, die getuigt van BMW's voortdurende inzet om de veiligheid en tevredenheid van zijn klanten te garanderen, toont The Marcom Engine opnieuw zijn toewijding voor het leveren van op maat gemaakte communicatieoplossingen voor BMW. De campagne getuigt van de hoge standaard van uitmuntendheid in marketing en reclame die het bureau zich oplegt in haar werk voor de wagenproducent.

Back to top button
Close
Close