De innovatieve campagnes van HP en Panasonic die gezinnen laten lachen

Enkele weken geleden lanceerde Efluenz twee campagnes in samenwerking met de technologische giganten HP en Panasonic. Deze internationale campagnes hadden als doel de uitstekende producten van deze merken in de schijnwerpers te zetten en zijn publiek op een creatieve en vermakelijke manier te betrekken.

post-image-3
In het kader van hun samenwerking met Panasonic hebt Efluenz de TOUGHBOOK 40 onder de aandacht gebracht, een computer die is ontworpen om de meest extreme omstandigheden te weerstaan. In samenwerking met influencers die gepassioneerd zijn over technologie, fotografie, reizen en avontuur in Frankrijk, Noorwegen, Duitsland en het Verenigd Koninkrij. De bureau hebt de TOUGHBOOK 40 onderworpen aan rigoureuze tests, variërend van extreme temperaturen tot vallen en morsen. De resultaten werden gedeeld op verschillende platforms, waaronder Instagram, YouTube en TikTok. Deze campagne toonde aan dat technologie zowel krachtig als leuk kan zijn, en illustreerde hoe deze computer perfect past in de levensstijl van de influencers.

De campagne met HP belichtte printers en de Instant Ink-service, waarvoor Efluenz samenwerkte met gezinnen uit België en Nederland. Via grappige en authentieke video's deelden de gezinnen het belang van altijd inkt in huis te hebben, vooral wanneer een van de gezinsleden voortdurend moet printen. Deze campagne werd met een humoristische toets uitgevoerd en benadrukte komische situaties die velen van ons al hebben meegemaakt. Dit was een manier om het publiek zich gemakkelijk te laten identificeren met de situatie van de influencers.

Deze campagnes waren een groot succes en zetten de hoogwaardige producten van HP en Panasonic in de schijnwerpers, terwijl ons publiek op een authentieke en vermakelijke manier werd betrokken. Met deze campagnes laat Efluenz opnieuw zien dat ze internationaal kunnen samenwerken.



 
Back to top button
Close
Close