The Dot Society breidt uit door het onboarden van maar liefst 7 nieuwe klanten en 4 nieuwe teamleden

The Dot Society heeft net zoals voor haar klanten een ambitieus groei traject voor ogen. Recentelijk tekenden ze het Belgische fashion label Collectors Club en het kindermerk Noukie’s om met hen in zee te gaan. Daarnaast voegden ze ook nog andere sterke lifestyle merken toe aan hun portfolio waaronder: Start2Run, Elliot & Ostrich, The Skateroom, Little Dudes & Nightfall van de voormalige founding father van AF Vandevorst.

post-image-3

Bij The Dot Society zelf geloven ze dat dit voornamelijk te wijten is aan hun unieke positionering als one-stop-shop, van strategie tot planning tot performance marketing tot ontwerp en content creatie. “Wij bieden een antwoord waar veel van onze klanten al heel lang op zaten te wachten. We kijken naar de gehele funnel van acquisitie tot retentie en optimaliseren de digitale strategie vanuit performance perspectief maar mét oog voor het merk en branding” zei Céline Vermeulen, medeoprichter van The Dot Society.

Naast de uitbreiding van het klantenportfolio hebben ze over de zomer ook 4 nieuwe personen onboard. Yente de Keersmaecker, Yani Bats, Charlotte Janssens en Leonie Du Tré mogen zich vanaf nu ook met veel trots een echte ‘Dotter’ noemen.

Yente de Keersmaecker was voormalig actief als Business Analyst bij Deloitte, ze is dus een echt ‘data-beestje’ dat absoluut gebeten is door economie en marketing. In haar nieuwe rol van Digital Business Consultant zal ze hoe dan ook uitblinken in het doorvertalen van sterke data-analyses naar concrete actiepunten en next steps.

Na haar master is strategische communicatie volgde Yani Bats haar passie voor mode en rondde ze ook haar master in ‘International Fashion Management’ succesvol af. Ze kick-startte haar carrière bij keiretsu belgium waarbij ze de kans kreeg om voor een brede waaier aan klanten creative concepten te realiseren. Voor Yani is het dan ook een no-brainer dat er naast performance ook gekeken moet worden naar branding & communicatie uitingen.

Charlotte Janssens vervoegt het Business Consultant team daarentegen recht van de schoolbanken. Met een master in ‘Business Adminstration’ & master in ‘Marketing & Digital Transformation’ aan Vlerick heeft ze zeker de juiste vaardigheden op zak om klanten op strategisch vlak verder te begeleiden richting groei.

Tenslotte sloot Leonie Du Tré zich ook aan bij het Business Consultant team. Zij liep reeds in het voorjaar stage bij The Dot Society in het kader van haar masterstudie in Handelswetenschappen. Leonie heeft zich op korte termijn al kunnen indiepen in de digitale marketing wereld en het opzetten van impactvolle campagnes kent dan ook geen geheimen voor haar.

“We zijn absoluut zeer blij met deze toevoeging aan ons team. Daarnaast zijn we tegelijkertijd zeer dankbaar voor vertrouwen van deze sterke Belgische merken. Hiermee creëeren we een juiste solide basis voor verdere groei naar 2024” aldus Caroline de Bruyn, medeoprichter van The Dot Society.

Back to top button
Close
Close