Home/Focus/Een succes voor de Summer editie van de Social Media Summit Een succes voor de Summer editie van de Social Media Summit Op 23 juni had de Summer editie plaats van de Social Media Summit – opnieuw een succes voor het evenement, dat meer dan honderd deelnemers op de been bracht. 2023-06-26Comment Voor deze gelegenheid ontving het evenement tal van deelnemers zoals TikTok, Kontentino, Gravity Influencers, BNP Paribas Fortis, Stellar, Decathlon, Efluenz, Coca-Cola en Happiness Brussels. Met als centraal thema de trends 2023 en influence marketing, waren er verschillende sprekers die hun adviezen en tips met de deelnemers deelden. Vincent Pierquet, Brand Partnerships Manager bij TikTok, opende de rij en vertelde over de nieuwe strategie die het platform gekozen heeft om een nog hoger niveau te bereiken. Marion Min, Managing Director bij Gravity Influencers, legde uit hoe u influence marketing gebruikt bij een campagne en welke strategie u kiest om op de verschillende platformen aanwezig te zijn. Victoria Tregub, Social Media Manager bij BNP Paribas Fortis, liet de deelnemers ontdekken hoe het merk brand ambassadors, interne influencers en organische marketing inzet om het bereik en het engagement op LinkedIn te verhogen. Mark Valasik, CMO bij Kontentino, sprak over de impact van AI op de sociale media en hoe die voor uw profijt te gebruiken. Efluenz, Coca-Cola, Decathlon en Happiness Brussels waren ook aanwezig om te spreken over de uitdagingen en de opportuniteiten die de sociale media in 2023 bieden. Met dank aan Kontentino, voor zijn aanwezigheid en om deze editie te steunen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address