Mixx Awards 2023: de inschrijvingen zijn geopend

De IAB Mixx Awards zijn er weer met een 16e editie, om de beste digitale campagnes van het jaar te bekronen.

post-image-3

Elk jaar bieden de IAB Marketing and Interactive Excellence Awards de agentschappen de mogelijkheid om zich kandidaat te stellen en te trachten een van de awards in de wacht te slepen. De digitale campagnes worden daarna geanalyseerd door voorzitter Benjamin Sekkai en de jury’s die elk een categorie vertegenwoordigen.

Opnieuw zullen uitzonderlijke jury’s aanwezig zijn om over de kandidaten te beslissen:

-Dhan Claes van Semetis vertegenwoordigt de categorie “Digital Communication”, die de beste digitale communicatiecampagne voor commerciële en niet-commerciële doeleinden bekroont.

-Catherine Closset van Stellatis staat aan het hoofd van de categorie “Digital Media”, die de e-commerce tools en strategieën belicht.

-Jonathan Jacoby van Space vertegenwoordigt de categorie “Digital Marketing Technology”, die innovatie bij marketing tools op nationaal en internationaal niveau belicht, maar ook het gebruik van data voor optimale doeleinden ten dienste van de klanten.

-Tim Wolfs van Emakina is belast met de categorie “CX & Craft”, die het belang van het digitale viert om de klantervaring te verbeteren.

De inschrijvingen zijn nu geopend, en dat tot 15 september 2023. De resultaten worden daarna bekendgemaakt tijdens een ceremonie die op 19 oktober plaatsvindt in Tour&Taxis.

 

Back to top button
Close
Close