Serviceplan en ALDI lanceren een nieuwe BrandLoyalty campagne voor Disney's 100ste verjaardag

ALDI viert de 100ste verjaardag van Disney met een Disney-loyaliteitscampagne.

post-image-3

Bij elke aankoop van 10 euro bij ALDI krijgt elke klant een gratis stempel op zijn spaarkaart. Een volle spaarkaart geeft de klant recht op 1 gratis, exclusief Disney 100Y-glas. Er zijn in totaal 5 glazen te verzamelen met de klassieke Disney-figuren Mickey Mouse, Minnie Mouse, Goofy, Donald Duck en Pluto. Tijdens deze periode kunnen klanten zich ook inschrijven via de ALDI-website om kans te maken op een magisch verrassingsweekend. 

 

ALDI en Disney hebben door succesvolle samenwerkingen in het verleden al bewezen een goede match te zijn om de klanten van de discounter onder te dompelen in het Disney-universum.  

 

De Disney-figuren zijn geliefd bij alle generaties. Met deze loyaliteitscampagne wil ALDI een boeiende ervaring voor het hele gezin creëren en zijn trouwe klanten enthousiast maken. Klanten weten dat het slim is om bij ALDI te winkelen, zeker in deze economisch uitdagende tijden, en op deze manier krijgen ze een extra beloning voor hun loyaliteit. 

De campagne is ontwikkeld door ALDI en Serviceplan, in samenwerking met BrandLoyalty, Publicis, Pivott, BOA. Het resultaat is een 360° communicatiecampagne met verschillende middelen: TVC's, OOH en DOOH-assets, POS-Instore, een sociale mediacampagne, digitale owned/paid/online billboard assets, een radiospot en owned print. De campagne loopt van woensdag 25 februari tot en met zaterdag 8 april in 440 ALDI-winkels in België.

Back to top button
Close
Close