Home/Focus/Programmatic Advertising Summit centraal bij de trends van 2023 Programmatic Advertising Summit centraal bij de trends van 2023 De Programmatic Advertising Sumit had op 16 februari 2023 plaats in Comet Meetings in Brussel. Een geslaagd evenement dat een honderdtal deelnemers en 9 sprekers samenbracht. Die dag stonden trends, strategieën en creativiteit van campagnes centraal bij de presentaties. 2023-02-12Comment Op de Programmatic Advertising Summit waren met name sprekers aanwezig van o.a. TUI, Nespressso, Sage+Archer, Orixa Media, 2ehands, JCDecaux, Programmads, Havas Media Group en Mindshare. De dag begon met Benoit Hullaert van Nespresso en Morgane Henrient van Mindshare. Hun presentatie bracht een nieuwe blik op de fouten die men moet vermijden bij Programmatic, wil men zeker zijn van de efficiency van een reclamecampagne. Vervolgens heeft Rick Verkuyl van 2ehands ons enthousiast gesproken over het belang van een circulaire economie en investeringen in een duurzame marketingcampagne. Aurélien Ernst van JCDecaux heeft ons verteld over de strategische en creatieve mogelijkheden door het succes te belichten van hun campagne voor de Jupiler Pro League. De sleutel van hun campagne was de onthulling op amper 3 uur voor de aanvang van het evenement op strategische plekken in België. Sophie Sior van Programmads was ook aanwezig om het belang van video- en audiocontent te beklemtonen voor 2023. Om de dag te besluiten legde Nicolas Elshout van TUI hun persoonlijke aanpak uit om een digitale campagne tot maturiteit te brengen en hoe belangrijk het is om zich te omringen met de juiste medewerkers en personeel. Nog andere presentaties hebben deze unieke namiddag verlevendigd, die bol stond van het delen van ervaringen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address