Programmatic Advertising Summit: meer dan 100 deelnemers

Maak kennis met de trends die het programmatic advertising-landschap in 2023 zullen domineren, ontmoet professionals uit de sector en woon de inspirerende conferenties bij.

post-image-3

Deze nieuwe editie van de Programmatic Advertising Summit zal zich afspelen op 16 februari in Comet Meetings in Brussel. Ontdek er via onze verschillende conferenties de kracht en de voordelen van programmatic advertising.

Sache+Archer, JCDecaux, Havas Media Group, e.a. zullen aanwezig zijn om hun ervaring met u te delen. Zij geven u ook tips om uw positie op de markt te verbeteren.

Thibaut Lièvremont, van Orixa Media, zal met zijn presentatie laten zien dat het TV-netwerk niet alleen voor grote adverteerders is. Hij zal ook de verschillende mogelijkheden voor deze groeiende markt bespreken.

Rick Verkuyl van 2dehands volgt met tips over hoe je duurzaamheid kunt integreren in het DNA van je bedrijf.

Benoit Hullaert van Nespresso zal ook een conferentie geven over hoe u de efficiency van uw campagnes kan verzekeren, door de 7 hoofdzonden van programmatic te vermijden.

Nicolas Elshout, manager digital media bij TUI, zal uitleggen hoe u de interne capaciteiten kan behouden die gebouwd zijn rond de 3 P’s van de habitat: People, Platformen, Processen.

U zal terug vertrekken met de juiste boodschap en het juiste publiek voor uw publiciteit door die te optimaliseren en af te stemmen op uw doelgroepen.

Mis deze kans niet om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen en kom naar ons event!

Back to top button
Close
Close