Een sterke comeback van de winter edition van de Social Media Summit

Op 13 december had de Social Media Summit plaats op Comet-Meeting Louise. En het was een succes voor het evenement, dat meer dan 80 deelnemers en een tiental sprekers bijeenbracht

post-image-3

Bij deze nieuwe editie verwelkomde de Social Media Summit tal van sprekers zoals LinkedIn, Brand New Day, DI, Caudalie, Efluenz, Colruyt Group, Accenture song, Wavemaker en Remy Coitreau.

Een dag die in het teken stond van het uitwisselen van ervaringen en de trends die het landschap van de sociale media gedomineerd hebben en in 2023 zullen domineren.

Marcel Molenaar opende het feest – hij sprak ons over de rol en het belang van LinkedIn voor een bedrijf. Hij legde ook uit hoe men het juiste evenwicht vindt om efficiënte campagnes te voeren op dit sociaal netwerk.

Sabina Gishvarova van Brand New Day agency gaf ons daarna onmisbare tips om een relevante campagne op de sociale media te creëren, van de visuele aanpak tot het opbouwen van een publiek.

Op het einde van de dag heeft Junior Malela van Colruyt Group ons getoond hoe het inzetten van communities een succesformule kan zijn voor uw strategie op de sociale media.
 
De winnaars van de gouden Mixx Awards, Wavemaker en Accenture song waren ook van de partij om ons te spreken over de  campagne waarmee zij de eerste plaatst behaald hebben.

Nog andere presentaties verlevendigden deze unieke namiddag barstensvol sharing en ervaringen.

Back to top button
Close
Close