RIBBON Agency verleidt Europa

Het Belgisch communicatieagentschap is er trots op dat het verschillende Europese promoprojecten tot zijn klanten mag rekenen. Van het bedenken van de PR-strategie tot het uitwerken van de influencer campagne of het realiseren van grootse evenementen: Ribbon zet alles op alles om de Europese agrofood-knowhow en hun specialiteiten te promoten in België.

post-image-3

Al in 2021 en daarna ook in 2022 kreeg Ribbon carte blanche van 3 Italiaanse consortiums om de communicatie te verzorgen voor het promotie- en informatieprogramma “Enjoy the Authentic Joy. Een sensationele campagne waar de storytelling de hoeksteen is van het project.

Meteen daarop lanceert Ribbon de communicatiecampagne over het Europese programma “Let’s Eat – European Authentic Taste”, dat de kennis wil verbeteren over de verdiensten van de agrofoodproducten van de Europese Unie.

In 2022 werkt Ribbon ook mee aan het project “Trust Your Taste, CHOOSE EUROPEAN QUALITY", gepromoot door ASSICA en medegefinancierd door de Europese Unie. Dit project wil het kennispeil over de landbouwproducten van de EU verhogen, door de duurzaamheid van de sector en zijn grote historische traditie in de verf te zetten.

Een avontuur om van te watertanden, maar vooral een menselijke ervaring, die het mogelijk maakt om samen te werken met Europese klanten die waarden delen die gelijkaardig zijn aan die van Ribbon, zoals het ondersteunen van een duurzame economie.

Back to top button
Close
Close