Jeroen Bouserie vervoegt iO

End-to-end agency iO heeft Jeroen Bouserie verwelkomd als Marketing Automation Consultant. Hij brengt meer dan 20 jaar ervaring in strategie, business development, en marketing automation met zich mee.

post-image-3

Jeroen Bouserie gaat aan de slag als Marketing Automation Consultant bij end-to-end agency iO. Daarmee versterkt hij de diepgaande marketingexpertise van de campus in Gent.

Meer dan 20 jaar digitale ervaring

Je kan gerust zeggen dat Jeroen is opgegroeid met het internet. Net na de dot-com bubble begon hij digitale initiatieven op te zetten in de media (Clickx!, Spotter, VUM/Corelio) en deed hij ervaring op met online adverteren, strategie, CRM, en marketing automation (4C Consulting, The Reference). Jeroen hielp Napoleon Games als CRM Manager ook uitgroeien van een familiale organisatie tot een nationale speler met internationale ambities.

Bij iO gaat Jeroen als Marketing Automation Consultant voornamelijk aan de slag voor organisaties als SBS, Mediahuis, Atlas Copco, Uitgeverij VAN IN, en SD Worx. Hij komt terecht in een jong team op Campus Gent, waar hij nauw gaat samenwerken met Head of CX Platforms, Sebastiaan Van Dingenen. 

Ook Sebastiaan Van Dingenen, Team lead Marketing Automation is enthousiast over de komst van Jeroen:

“We merkten snel dat Jeroen over de nodige ervaring en maturiteit beschikt om een waardevolle bijdrage te leveren op vlak van strategie, pre-sales, marketing automation, en CRM. We zijn enorm blij dat hij bij het team is gekomen.”

Back to top button
Close
Close