Exclusief! TikTok zal op de Social Media Summit zijn eerste conferentie in België geven

Op 14 december eerstkomend zal Alexandra Psalmon-Lelubre, Brand Partnerships Director France & Belgium bij TikTok, een exclusieve conferentie geven op de Social Media Summit, die doorgaat op Silversquare Bailli (Brussel).

post-image-3

"TikTok open for business" in België
De app rolt nieuwe adverteermogelijkheden uit en lijft de Belgische bedrijven in haar wereldwijde community in. Bedrijven hebben voortaan toegang tot alle adverteerformaten van TikTok om daarmee sterke campagnes te bedenken en te groeien. Een belangrijke stap voor het platform, dat hiermee de Belgische merken en bedrijven helpt om deel te worden van zijn diverse en geëngageerde community.

Alexandra Psalmon-Lelubre zal uitleggen wat van TikTok het platform gemaakt heeft dat vandaag het meest gedownload is. Zij zal het met name hebben over:

  • De unieke positionering: Een platform voor ontspanning
  • De codes: "Creativiteit, Authenticiteit, Always-On"
  • De community: Mythe en realiteit
  • De verschillende adverteeroplossingen voor de bedrijven: Een adverteeropportuniteit

TikTok, een essentieel speelveld voor merken klein en groot
TikTok is zo, dankzij het unieke engagement van haar community en de sterke viraliteit van de content die er aangeboden wordt, een essentieel speelveld geworden voor de merken. Op het platform kunnen zij zowel hun naam bekend maken, zich laten ontdekken door een grote wereldwijde community, als aansporen tot aankopen.

TikTok rolt nieuwe oplossingen uit om Belgische bedrijven meer impact te geven
TikTok is fier om TikTok for Business uit te rollen in België, een pakket adverteeroplossingen, -functies en -tools om bedrijven, groot en klein, te helpen met TikTok te starten en al hun marketing uitdagingen aan te pakken, van naambekendheid tot conversie. Alle innovatieve adverteerformats van TikTok zijn voortaan in België beschikbaar, zowel in het Frans als Nederlands.

Daarenboven lanceert TikTok ook de TikTok Ads Manager, haar selfservice adverteerplatform waarmee ondernemers en KMO`s volledig zelfstandig TikTok-campagnes kunnen creëren. Met deze tool kunnen bedrijven hun budget optimaliseren in functie van hun marketingdoelstellingen, hun doelgroep bepalen, creatieve content maken en de performantie van hun campagne opvolgen.


 

Back to top button
Close
Close