Hoe maakt u van Marketing Automation een verlengstuk van uw skills?

Bryan Van Hauwaert, Sales Enablement & Product Marketing bij Actito legt zonder franje uit hoe u de automatisering van uw marketing moet aanpakken en hoe u die moet laten werken, om de meest voorkomende valkuilen te vermijden.

post-image-3

Bryan, een marketeer in hart en nieren, staat altijd op de uitkijk naar opkomende technologieën en de volgende nieuwigheid die eraan komt. Zijn vermogen om het nuttige van het overbodige te scheiden maakt van hem een specialist in pragmatische marketing, die een praktische aanpak gebruikt in alles wat hij doet. Dankzij zijn "geek kant" (die we `technological savviness` kunnen noemen) is Bryan niet bang om technologie in te zetten ter ondersteuning van het bedrijf en vooral de klantervaring.

Wil u meer weten over de nieuwste conferentie van Actito, kom dan op 14 december naar de Data & Marketing Automation Summit. Wacht niet om nu te profiteren van het EARLY BIRD TICKET (1+1)

Back to top button
Close
Close