Teads implementeert de Cookieless Modus bij Teads Ad Manager

De verdwijning van cookies is een realiteit: bijna de helft van de internetgebruikers kan vandaag op de meeste markten niet meer aangesproken worden. België vormt geen uitzondering op de regel, en de afwezigheid van cookies treft meer dan 40% van het internetverkeer. Het is dus een strategische uitdaging voor elk bedrijf dat actief is in de digitale industrie.

post-image-3

Teads wil een voortrekker zijn in de cookieless wereld. Het biedt performante targeting-oplossingen aan, die getest en goedgekeurd zijn door tal van grote merken uit de hele wereld.

Zo heeft het wereldwijde platform deze zomer in België de lancering aangekondigd van de eerste campagne zonder cookies met Space en D`Ieteren voor de nieuwe Audi Q4 e-tron, die 100% elektrisch is. Op wereldvlak heeft Teads ook officieel in samenwerking met Omnicom Media Group zijn Cookieless Translator tool gelanceerd, die nu beschikbaar is voor alle media-agentschappen en hun adverteerders.

Vandaag stelt Teads een nieuwe innovatie voor met de uitrol van de "Cookieless Modus" in zelfbediening, in zijn aankoop-interface Teads Ad Manager, dat daarmee het eerste programmatic aankoopplatform is zonder cookies. Met deze nieuwe functie biedt Teads directe toegang tot een pakket targeting oplossingen zonder cookies, waarmee u nieuwe gebruikers kan bereiken en een duurzame transitie kan verzorgen naar een cookieless wereld:

  • Meer dan 100 cookieless doelgroepen die de behoeften en interesses op het gebied van sociaal-demografische targeting dekken
  • De Teads Cookieless Translator maakt het mogelijk om elke identificeerbare doelgroep om te vormen naar een cookie, waaronder first-party data van adverteerders, in combinatie met cookieless signalen.
  • De Teads Contextual oplossing biedt de mogelijkheid om meer dan 500 redactionele contexten te activeren dankzij de semantische analyse van artikelen uit grote media
Deze targeting oplossingen berusten op planning- en reporting tools die een relevant gebruik garanderen bij elke fase van de marketingcyclus.
"De verdwijning van cookies is al wel een realiteit, maar de verschillende initiatieven die door de markt aangeboden worden zijn technisch nog niet klaar, en zij bieden slechts een beperkte dekking. Door gebruik te maken van onze jarenlange ervaring in het interpreteren van gegevens over contentconsumptie, maakt de unieke aanpak van Teads de cookieless oplossingen op grote schaal bruikbaar voor onze partneragentschappen en adverteerders, in België en wereldwijd, zonder de privacy van de gebruikers in gevaar te brengen", beklemtoont Diego Quesada, Country Manager Belgium bij Teads.
Teads zal sponsor zijn van de 16e editie van de Mixx Awards. Vergeet niet uw plaatsen voor dit evenement te reserveren - er blijven nog maar enkele tafels over!
Back to top button
Close
Close