Home/Campaigns/Nestlé Baby&Me en Be Connect zet papa’s in het zonnetje Nestlé Baby&Me en Be Connect zet papa’s in het zonnetje Omdat het leven verandert als je papa wordt maar ook omdat je niet altijd het antwoord hebt op de vragen, lanceert Nestlé Baby&Me nu The Daddy Corner met de creatieve ondersteuning van Be Connect, part of Intracto Group. The Daddy Corner is een content hub voor toekomstige of nieuwe papa’s die ondersteund wordt door video getuigenissen, interviews met experts, een podcast en heel veel tips 2021-03-08Comment « Sinds ik papa geworden ben heb ik me ingeleefd in een rol, in een missie», zegt Adrien Devyver, journalist bij de RTBF die de toon zet in de eerste Dad Stories, een van de vele contents die uitgedacht werd door de teams van Be Connect om het merk te linken met jonge papa’s Want papa worden, dat is heel veel geluk ervaren maar zonder twijfel soms ook verdriet. Heel wat papa’s vertellen dat ze zich weinig betrokken en zelfs totaal overbodig voelen in de eerste levensmaanden van de baby. En wat als we dat allemaal zouden kunnen veranderen? Als we papa echt een plaats zouden geven? Van daaruit is het idee van de The Daddy Corner ontstaan, een content platform dat beantwoordt aan het doel van Nestlé om ouders tijdens de eerste 1000 levensdagen van de baby te steunen. Nestlebaby.be biedt nu al heel veel informatie voor de zwangerschap tot de leeftijd van 2 jaar. Met The Daddy Corner hebben we ook een specifieke ruimte gecreëerd voor toekomstige of nieuwe papa’s. Dankzij deze content willen we ook bepaalde taboes doorbreken en vooral de druk verlichten. Zowel de inwendige druk (zelfkritiek dat je niet de perfecte ouder bent) als de druk van buitenaf (wat we denken dat de maatschappij van ons verwacht). Wij willen ons ervoor in zetten dat vaders zelfvertrouwen krijgen en zich ontplooien in hun rol. Op het programma: inspirerende contents (portretten, interviews van experts, podcast, artikelen en het boek « Ik word papa ») om jonge papa’s te helpen zich goed te voelen in hun nieuwe rol met als onderliggende gedachte een eenvoudig en doeltreffend uitgangspunt: Laten we papa’s in het zonnetje zetten. Assets: Website Dad Stories Podcast Credits: Klant: Nestlé Baby&Me Contact: Cécile Meunier Agency: Be Connect, part of Intracto Group CD: Laurent Righetti Creatie: Laurent Righetti Art Direction: Roberto Salvador Design: Bert Landeloos Copywriting: Bart Van Goethem, Laureen Delbauche, Maria-Laetitia Mattern Strategy: Sabrina Bulteau Account Team: Valentine Cossée, Gaëlle D'Haese, Romane Gruselle Film Production Company: Dad Stories, Shoot4TheMoon Be Connect zou omschreven kunnen worden als en digitaal communicatie agentschap. Maar vandaag is alles digitaal. Be Connect is dus een communicatie agentschap. Bestaande uit een ploeg van een twintigtal experts in online reclame, content, performance marketing en strategie, maakt het agentschap vandaag deel uit van de Intracto groep, de grootste digitale groep van het vlakke land. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address