Nathalie Rahbani wordt Managing Director bij De Vloer

Zij legt haar functies neer bij DPG Media waar zij minder dan een jaar geleden aantrad als Head of Marketing voor tv en streaming, om nu over te stappen naar De Vloer.

post-image-3

Nathalie Rahbani zal vanaf 1 maart beginnen als Managing Director bij het Antwerpse agentschap, een filiaal van TBWA, dat zij zal leiden samen met Johan Roelandt (oprichter en Creative Partner), Geert Verdonck (Creative Director) en Patrick Clymans (Business Director).

"Het creatief, populair maar slim werk waarvoor De Vloer gekend is, had mijn aandacht al getrokken als adverteerder. Het is een uitzonderlijke kans die mij geboden werd om aan de ontwikkeling ervan te kunnen bijdragen", bevestigt zij.

Voor haar periode bij DPG Media heeft Nathalie Rahbani zes jaar gewerkt bij Telenet, waar zij Director Brand, Media & Communications was en al kon samenwerken met TBWA. Haar carrière bij de agentschappen begon zij 18 jaar geleden bij VVL BBDO en bij Duval Guillaume. In 2019 werd zij verkozen tot Media Advertiser of the Year bij de AMMA en datzelfde jaar ook nog tot Advertiser Personality of the Year door UBA en Pub.

Back to top button
Close
Close