Nieuwe rekruten bij het team van Roularta Digital Ad Solutions

Het Digital team dat zorgt voor de verkoop van de websites van de Roularta Meda Group werd uitgebreid met drie nieuwe rekruten.

post-image-3

Lara Chammah leidt het team als Head of Digital Ad Solutions, binnen het nationale salesteam geleid door Mireille De Braekeleer, National Sales Director.

Silvia Miceli zal zorgen voor de sectoren Health, Services, Telecom, Automotive & Mobility, Energy, Classifieds, Betting, Publicity, Real Estate, Public Sector, Tourism en Finance. Matthias Vanspauwen zal verantwoordelijk zijn voor de sectoren Living & Garden, Beauty, ICT, Food, Beverage & Retail, Fashion & Accessories en Multimedia. Marine de Mol neemt alle digitale kwesties op zich van de media-agentschappen Space, Mediabrands, OMD, Zenith (Vivaki), Havas, Robert&Marien, Dentsu en alle digitale IO- en programmatic buying.

Met Wim Van Cauwenbergh, de "ancien" van het team die zorgt voor de media-agentschappen RCA, Zigt International, Group M, Mediaplus, Blue2Purple en de digital IO en programmatic buying, is het team nu compleet.

Back to top button
Close
Close