Proximus Skynet Advertising, officieel reseller van Microsoft Advertising oplossingen op de Belgische markt

De regie van de historische telecomoperator gaat samenwerken met het verkoopplatform van Xandr om plaatselijke adverteerders "Microsoft premium" reclameoplossingen in traditionele vorm van aankopen aan te bieden. Buiten de bestaande programmatic opties die beschikbaar zijn via Xandr Monetize…

post-image-3

De programmatic advertising uitgaven mogen dan al in de voorbije jaren aan belang gewonnen hebben, toch blijven veel adverteerders trouw aan een traditionele aankoopstrategie, die bijvoorbeeld rechtstreekse toegang inhoudt tot de Microsoft premium oplossingen.

Het is tegen deze achtergrond dat op 1 juli jongstleden de samenwerking ontstaan is tussen Xandr en Proximus Skynet Advertising, met de bedoeling "alle partners toegang te geven tot de premium inventaris van Microsoft, ongeacht de gekozen aankoopstrategie".

Proximus Skynet Advertising treedt hiermee zo op als "officiële vertrouwenspartner" om de inventaris van Microsoft op de Belgische markt te vertegenwoordigen, of dat nu om display, video en native gaat.

Buiten de vele mogelijkheden en voordelen van programmatic, "kunnen de adverteerders en hun media-agentschappen zo op traditionele manier aankopen en genieten van een betrouwbare plaatselijke ondersteuning, gewaarborgde levering, het beheer en dagelijkse optimalisering van hun campagnes".

De plaatselijke adverteerders hebben ook de mogelijkheid om hun campagnes te verrijken met hoogkwalitatieve first party data van Microsoft.

Deze uitbreiding van de programmatic strategie van Microsoft voorziet verder in volledige toegang tot de premium inventaris van Microsoft voor alle spelers van de Belgische markt.

Back to top button
Close
Close