CLICKTRUST versterkt team

Sinds eind maart kwamen twee nieuwe talenten met ervaring aan boord bij het Brusselse CLICKTRUST.

post-image-3

CLICKTRUST, het biddable media bureau uit Brussel dat zowel klanten helpt met strategie en uitvoering, zag tijdens de lockdown al snel in dat de noden van klanten nu nog groter waren dan ervoor. Om hieraan te voldoen kwamen 2 nieuwe talenten met ervaring aan boord.

Fabian Van de Wiele, CEO: “Al snel tijdens de lockdown zagen we dat we net dan onze bestaande klanten extra moesten ondersteunen. Nu de lockdown gedaan is zien we ook dat er heel wat zaken in beweging komen. Met de vakantieperiode in aantocht was het cruciaal om het aanwerven zeker niet te vertragen.”

Zodoende kwamen Thomas De Coster met 5 jaar ervaring bij Dentsu Aegis in Adops en Dounia Albichari met twee jaar ervaring bij Pernod Ricard tijdens de maand mei en juni aan boord. 

Beiden gaan aan de slag als digital performance analyst waar ze hun reeds opgebouwde expertise en ervaring verder toepassen en uitbreiden.

Back to top button
Close
Close