Outbrain, partner van de Programmatic Advertising Summit

Agathe Rakowicz, Global Director (Programmatic Revenue) bij Outbrain zal een van de spreeksters zijn op de zesde editie van de Programmatic Advertising Summit die plaatsvindt op 17 juni eerstkomend

post-image-3

Tijdens haar presentatie "NATIVE & PROGRAMMATIC: FRIENDS OR FOES?" zal Agathe Rakowicz van Outbrain de aparte uitgangspunten van programmatic advertising en native advertising uitleggen. Deze twee tools hebben zich weliswaar op onafhankelijke wijze ontwikkeld, maar steeds meer native programma`s worden vandaag op programmatische manier verkocht. Terwijl de programmatic sector volwassen lijkt, blijft de native advertising markt evolueren en biedt het een enorm groeipotentieel.

De twee zijn in elk geval onbetwistbare manieren geworden om producten en diensten te vermarkten. Het blijft echter de vraag of zij efficiënt samen kunnen functioneren en de beste oplossing zijn om een uitzonderlijke gebruikservaring te bieden en uw native reclamecampagnes efficiënt op te schalen.

Tijdens deze sessie zal Agathe de toehoorders gidsen doorheen de concepten en sleutelelementen die helpen om elke misvattingen uit de weg te ruimen en de vraag te beantwoorden: programmatisch en native, vrienden of vijanden?

Dankzij live streaming en in samenwerking met Outbrain en Mediascale zullen de deelnemers die zich ingeschreven hebben op dit evenement ook de conferenties beluisteren van Tushar Kalra, Head of Display and Programmatic Marketing bij Hello Fresh, Nicolas Elshout van TUI en Velit Dundar van Radisson.

Wil u de details van alle presentaties ontdekken en u inschrijven: het is hier te doen!

Back to top button
Close
Close