Brand New Day Agency ondersteunt de solidariteitsbewegingen

Brand New Day Agency ondersteunt de solidariteitsbewegingen door zijn tijd en expertise gratis ter beschikking te stellen aan openbare en sociale nutsprojecten, ten minste tot eind mei.

post-image-3

« Na vijf weken lockdown kunnen we nu zeggen dat we het geluk hebben om actief te zijn in een sector die relatief ongevoelig is voor de huidige crisis. In deze situatie maken burgers veel intensiever dan normaal gebruik van digitale hulpmiddelen om ondanks de fysieke afstand op de hoogte van het nieuws te blijven en dicht bij hun geliefden te blijven. Daarom vormen sociale media een ongekende hulp voor mensen of organisaties die in contact willen blijven met hun publiek. Vandaag de dag merken we dat het woord "sociaal" in de sociale media weer in toppositie staat en daarom willen we ons aansluiten bij de collectieve inspanning door onze expertise ter beschikking te stellen aan degenen die het nu nodig hebben. In de afgelopen tien jaar hebben we het geluk gehad dat we veel vaardigheden hebben ontwikkeld, onder andere op het gebied van reclame, door veel grote adverteerders te helpen om hun zakelijke doelstellingen te bereiken. Nu willen we onze kracht en ontwrichtende aanpak gebruiken om projecten te steunen die vandaag de dag echte voordelen hebben voor de burger. » zegt Sabina Gishvarova, Managing Director van Brand New Day Agency.

#ADVERTISETOSAVELIVES

De ondernomen actie is gebaseerd op de volgende premisse: "Reclame kan levens redden". Voor Brand New Day Agency is reclame niets anders dan een communicatiemiddel waarmee een boodschap op een effectieve manier kan worden verspreid. Het kan dus een niet-commercieel doel hebben en daardoor voor verschillende doeleinden worden gebruikt.

Als onderdeel van dit initiatief heeft Brand New Day Agency een speciale landingspagina gemaakt met een aanmeldingsformulier en de deelnemingsvoorwaarden: http://brandnewday.agency/advertisetosavelives/? lang=nl

“Hebt u een concreet project, een dienst of een product van openbaar nut? Wilt u een fondsenwerving organiseren, een initiatief promoten dat de gezondheidssector of een andere sector die in moeilijkheden verkeert, in staat stelt deze crisis te overwinnen? Wij zijn er om u te helpen uw project tot een succes te maken.”, kunnen wij erop lezen.

Het sociale mediabureau heeft altijd een ontwrichtende aanpak gehanteerd als het gaat om reclame, waardoor het het maximale resultaat kan bereiken met een aanzienlijke budgetoptimalisatie dankzij een data-gedreven aanpak en unieke A-Z- testen.

Om de verschillende projecten te ondersteunen die in het kader van deze actie zijn geselecteerd, zal het bureau een nauwkeurige strategische en tactische aanbeveling bieden voor de realisatie van een effectieve reclamecampagne, alsook een gedetailleerd actieplan en ondersteuning op afstand zodat de partners maximale resultaten kunnen genereren.

Deelnemingsvoorwaarden :

Om gebruik te kunnen maken van de diensten van het bureau moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan:

- Eenproject,dienstofinitiatiefvanopenbaarnuthebben,zoalsfondsenwerving, een platform van wederzijdse hulp, enz.

- Een actieve Facebook-, Instagram- of LinkedIn-bedrijfsaccount hebben

- Een mediabudget hebben

« Helaas kunnen we het ons op dit moment niet veroorloven om donaties te doen of de broodnodige sanitaire voorzieningen te leveren, maar we kunnen wel onze tijd en expertise doneren. We beseffen hoe gelukkig we zijn dat we in deze omstandigheden rustig kunnen blijven werken en we willen niet wachten tot de storm voorbij is, onder het voorwendsel dat we niets tastbaars te bieden hebben. Als je erover nadenkt, is kennis een waardevolle bron met oneindige mogelijkheden en we hopen echt zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen door middel van dit initiatief. We zijn een klein bureau en onze opnamecapaciteit is natuurlijk beperkt, maar we zijn van plan om ons uiterste best te doen om deel uit te maken van de collectieve inspanning» sluit Sabina Gishvarova af.

Back to top button
Close
Close