Afspraak op 20 maart voor de vierde editie van Digital Pharma Summit

De Summits zijn er weer! Op 20 maart eerstkomend heeft editie 2020 plaats van de Digital Pharma Summit. Het thema dit jaar: How does digital technology improve business results today?

post-image-3

De farmaceutische sector heeft websites, intranetten, extranetten, e-learningprogramma`s, mobiele applicaties en connected objecten ingezet. De bedrijven uit deze industrie zijn aanwezig op de sociale netwerken, en gooien zich volop op de digitale transformatie. Maar ondervonden deze bedrijven wel een positieve impact hiervan?

Om een antwoord op deze vraag te geven openen een vijftiental sprekers het debat, en maken zij afspraak met u op 20 maart eerstkomend op de Digital Pharma Summit! Tot de eerste sprekers die al bevestigd hebben voor deze vierde editie behoren Laurence Auquier (Digital Content Manager bij Takeda), Kevin Raymakers (Global Director Customer Engagement Vaccines bij Pfizer), Denise Silber (Digital Health Communications and Events Consultancy bij Basile Strategies Consultancy & Doctors 2.0 and You), Jurgen De Baerdemaeker (CEO van IM Associations) en Mitchell Silva (CEO & Founder van Esperiy).

Info & inschrijvingen voor dit evenement:https://www.digimedia.be/pharma/index

Back to top button
Close
Close