Jo Delannoy verlaat Google en vervoegt Programmads als Partner en Business Development Director

Programmads zet z’n expansie kracht bij en verwelkomt Jo Delannoy als Partner en Business Development Director. Met een uitgebreide ervaring in Adtech/Martech stelt de voormalige Country Lead van Google Marketing Platform zijn expertise beschikbaar aan de markt, om adverteerders en agentschappen te ondersteunen bij hun digitale marketing transformatie. Met deze belangrijke aanwerving versnelt Programmads de groei op de lokale markt en bereidt het de expansie in het buitenland voor. Jo gaat vanaf 3 januari aan de slag bij Programmads.

post-image-3

« Programmads heeft in België een unieke waardepropositie opgebouwd die als doel heeft agentschappen en adverteerders te ondersteunen bij de realisatie van de meest ambitieuze AdTech / Martech-projecten. Met de komst van Jo kunnen we onze ondersteuning verrijken, door gebruik te maken van zijn multi-industrie ervaring en ook zijn kennis van de tools die we vandaag al beheren. » verklaart ​Gaëtan Godart, Managing Director Programmads

« De afgelopen 5 jaar heb ik het voorrecht gehad om binnen Google België de programmatic business unit te mogen uitbouwen, gebaseerd op het sterke aanbod van de Google Marketing Platform oplossingen. Als enige lokale, Belgische partner van deze tools heeft Programmads een cruciale rol gespeeld in de succesvolle uitbouw van deze activiteiten. Ik kijk er naar uit om dit sterk team te vervoegen, om op deze manier bij te dragen aan de verdere digitale marketing transformatie van onze markt » concludeert ​Jo Delannoy. 

Back to top button
Close
Close