Sophie De Plecker en Wim Vermeulen versterken het management van Isobar

Isobar België versterkt zijn managementteam met de komst van Sophie De Plecker en Wim Vermeulen, respectievelijk als Creative Director en Strategy Director. Ze sluiten zich aan bij Fred Dorsimont, Managing Director, om het nieuwe management van het agentschap te vormen.

post-image-3

Sophie De Plecker komt van Leo Burnett Brussels waar ze Creative Director & Managing Partner was. Wim Vermeulen is Managing Director van Dentsu Consulting en gaat beide functies combineren.

Sophie De Plecker: "Met Fred en Wim heb ik de partners gevonden die hun inspanningen ten dienste stellen van de creatie en de mens. De digitale ervaring van Isobar gecombineerd met zijn netwerk van media en technologische uitmuntendheid, zal ons in staat stellen om onze klanten een ecosysteem aan te bieden dat wordt aangedreven door ideeën. Het doet deugd om terug te gaan naar de basis van ons werk."

Wim Vermeulen: "We ervaren een crisis in marketingefficiëntie en de sector lijkt zich vast te houden aan de oplossingen van gisteren. We willen daar, met z’n drieeën iets doen, daarom ontwikkelden we tools zoals TapForward, gebaseerd op het werk van Field en Binet en inzichten uit de gedragswetenschappen."

Fred Dorsimont: "Het is een waar genoegen om samen te werken met Sophie en Wim. We voelen elkaar goed aan endelen dezelfde ambitie om onze klanten de juiste oplossingen te bieden in een context van verhoogde druk en verantwoorde groei."

Back to top button
Close
Close