Het rapport Social Media in Belgium 2020 is nog uitgebreider!

Dit onderzoek van 122 pagina`s brengt voor het eerst de resultaten van een exclusief onderzoek, uitgevoerd bij +80 agentschappen en adverteerders, naar hun gebruik van social media in België. Als bonus: de cases gebaseerd op social media die bekroond werden op de Mixx Awards, werden aan het onderzoek toegevoegd! Een must have om op 2020 te anticiperen.

post-image-3

In totaal 122 pagina`s gedetailleerde analyse van de Belgische markt, met meer dan dertig betrokken experts. Exclusieve interviews met belangrijke Belgische influencers, 25 pagina`s analyse van het gebruik van netwerken (data van Global Web Index), customer cases van belangrijke adverteerders, 10 trends om in het oog te houden in 2020 en, voor het eerst, de resultaten van een exclusief onderzoek uitgevoerd bij +80 agentschappen en adverteerders naar hun gebruik van de sociale media.

Als bonus, en naar aanleiding van de uitreiking van de IAB Mixx Awards in oktober jongstleden, bevat het onderzoek nu ook verschillende cases die tijdens de ceremonie bekroond werden! Via deze concrete voorbeelden van het gebruik van sociale netwerken leggen verschillende agentschappen uit hoe zij in staat waren om de behoeften van hun klanten te bevredigen en hoe zij hen geholpen hebben om hun doelstellingen te bereiken. Het agentschap Happiness, Orange, … staan nu ook in het onderzoek!

Dit uiterst volledig rapport (momenteel aan 390 euro) stelt dus zowel een stand van zaken op over het gebruik van sociale netwerken in België, maar dient ook als een echte gebruiksaanwijzing om uw campagnes op YouTube, Instagram en Facebook te laten slagen!

De inhoudsopgave kan u online raadplegen. Een praktische gids voor alle adverteerders en agentschappen die actief zijn op de sociale netwerken in België.

Back to top button
Close
Close