Mediascale op Data Summit

Op 5 december 2019 heeft de nieuwe editie plaats van Data Summit. Digimedia heeft het genoegen om die dag het bedrijf Mediascale tot zijn partners te mogen rekenen.

post-image-3

Régis Watrisse, Managing Partner en co-founder van Mediascale Benelux -de Europese data & programmatic hub van de groep Serviceplan- zal op 5 december eerstkomend het bal van de Data Summit openen om 13u30.

Hij mag bogen op 16 jaar ervaring in de digitale wereld, en heeft hij gewerkt voor verschillende grote merken in België en het buitenland. Het onderwerp dat hij zal bespreken op de Data Summit: hoe een pragmatische aanpak voor uw data ontwikkelen.

Steeds meer marketingspecialisten baseren immers al hun beslissingen op data en conversies, maar verliezen zij daarbij de merkervaring niet uit het oog? Merken zoals Adidas verklaarden onlangs dat zij een fout begaan hebben door zich enkel op conversiegegevens te focussen - een aanpak die een negatieve impact had op hun verkoop en bekendheid. Data zijn uiteraard erg belangrijk bij het beslissingsproces, maar de merken moeten volgens de specialist deze data pragmatisch benaderen.

Wil u de presentatie van Régis Watrisse op de Data Summit bijwonen? Schrijf u in via deze link.

Voor alle vragen over dit evenement kan u  Camille Mokeddem & Caroline Tybergin contacteren.

Back to top button
Close
Close