Luminus kiest Programmads voor de transformatie van hun digitale marketing

Luminus kiest Programmads om het beste uit hun digitale marketing te halen.

post-image-3

Het project zal het bedrijf toelaten om al hun verzamelde data te gebruiken voor hun marketingactiviteiten. Om dit project tot een goed einde te brengen is voor de Google Marketing Platform 360 suite gekozen. In zijn geheel gaat het erom om preciezere doelgroepen te bereiken en de boodschap aan te passen aan elk individu – ongeacht het gebruikte kanaal.

VOORBEELDEN VAN DE TOOLS UIT DE MARKETING SUITE

• Analytics 360
o Staat toe om de effectiviteit van een website te meten in real-time mede dankzij de mogelijkheid om gegevens van offline activiteiten toe te voegen en deze ook nog te verrijken met CRM-data.

• Optimize 360

o Staat toe om de inhoud van een website dynamisch aan te passen op basis van het publiek dat deze raadpleegt.

« Als consultants in digital marketing transformation staat Programmads ons bij in het bepalen van de prioriteiten en het verduidelijken van de uitdagingen die gekoppeld zijn aan de verschillende technologische mogelijkheden binnen AdTech/Martech. Bovendien kunnen we ook gebruik maken van hun expertise in het opzetten en instellen van deze platformen. Luminus heeft in Programmads de ideale partner gevonden voor het verbeteren van de klantenervaring door middel van digitale technologieën, het verfijnen van onze online prospecting en retentie strategieën. » zegt Giuseppe de Luca, Digital Marketing Specialist bij Luminus.

Back to top button
Close
Close