D’Ieteren aan boord bij CLICKTRUST

Na een geslaagde pitch voor alle paid search campagnes van de merken van D’Ieteren eerder dit jaar werken CLICKTRUST en D’Ieteren nu reeds enkele maanden samen, met veelbelovende resultaten.

post-image-3

CLICKTRUST, het biddable media agency uit Brussel dat zowel klanten helpt met strategie en uitvoering won de pitch na een intensief proces. De doorslag: de expertise en begeleidende werkwijze, maar ook de future-proof visie op digitale media in het algemeen.

Fabian Van de Wiele, CEO CLICKTRUST: “De rol van CLICKTRUST gaat veel verder dan het aankopen van media of de optimalisatie ervan - we werken actief samen met D’Ieteren en de andere pure player agencies om samen een coherent verhaal neer te zetten dat de huidige challenges van de digitale wereld frontaal aanpakt.”

De eerste resultaten zijn alvast veelbelovend.“Na een grondige pitch kozen we voor CLICKTRUST als onze partner voor  het beheer van al onze paid search campagnes voor onze merken. Ze lieten op succesvolle wijze hun expertise zien en begrepen de noden van onze organisatie. Onze eerste maanden als partners zijn geslaagd, met veelbelovende resultaten. We kijken er naar uit om onze strategieën samen verder te implementeren.” - aldus Simon De Pauw, D’Ieteren Digital Acquisition Manager.

 

Back to top button
Close
Close