Lancering van The Word op Digimedia!

Vandaag start de uitzending van The Word, een reeks videoclips waarin de koplopers van de marketing en digitale wereld voorgesteld worden. Een nieuw kort en educatief format, geproduceerd door broadkat en Digimedia.

Een paar maanden geleden heeft Jean-Vianney Philippe, de oprichter van videoagentschap broadkat en adviseur van de Belgische premier op het gebied van digitale marketing, de productie van kleine videoclips gelanceerd. "We realiseerden ons dat adverteerders niet de mogelijkheid hebben om over hun digitale strategie te communiceren. Professionals uit de sector hebben geen gemakkelijk te begrijpen formats," zegt de specialist. Het idee om dit te verhelpen? Leg authentieke inhoud vast, waarin een adverteerder een ervaring, een gezichtspunt, een aspect van zijn strategie of loopbaanadvies kan delen. "Met The Word" zoomen wij in drie minuten in op de essentie van een 'savoir-faire of een 'savoir-être'", zo kondigt hij aan.

De videoclip worden no-nonsense gedraaid en gemonteerd door een team videospecialisten van broadkat. De filmpjes willen pragmatisch en authentiek zijn, in een zakcamera-stijl gefilmd op een smartphone. Een format dat perfect past bij de strategie en editoriale lijn van Digimedia.

De uitzending start vandaag met Charles Van den Bogaert, Head of Marketing chez Deliveroo. Die eerste video kun je terugvinden op het Youtube-kanaal van The Word : The Word op Youtube.

Wij kunnen al verklappen dat bekende personen van Brussels Airlines, start-ups zoals Skipr of B2B industriëlen zoals Etex behoren tot de eerste geïnterviewden. Video's die u aan een tempo van twee keer per maand zal vinden op Digimedia.be en uiteraard op de social media, maar ook bij broadkat. Stay tuned!

 

Back to top button
Close
Close