Tim Wolfs keert terug naar Emakina.BE

Tim Wolfs is terug bij het Brusselse team van Emakina, als Co-MD. Met zijn ervaring in interactieve marketing zal hij het sales en managementteam van het agentschap versterken.

post-image-3

Na drie jaar als Chief Digital Officer bij Altavia Europe vervoegt Tim Wolfs nu Pierre Pôlet aan het hoofd van het `User Agency`. Hij zal zich vooral focussen op de verkoop, terwijl hij ook de strategie, creativiteit en marketing overziet. Tim heeft een uitgebreide ervaring in het beheer van het personeel en de verkoop. Met zijn terugkeer bevestigt Emakina zijn ambitie om stevige bruggen te slaan tussen zijn klanten en zijn eindgebruikers, het echte strijdtoneel van de huidige economie.

"Bij mijn recente contacten met Emakina was ik onder de indruk van de groei van het agentschap als partner in een marketing die verder gaat dan digitale ervaring. Door het talent dat het agentschap onder één dak verzamelt biedt Emakina meer dan ooit een sterke multichannel ondersteuning, aangedreven door creativiteit en marketing knowhow.  Door een zorgvuldige strategische reflectie uit te voeren, werkt Emakina samen met zijn klanten om die echt met hun eindgebruikers te verbinden", zo verklaart Tim Wolfs.

Tim was in 2005 bij Emakina gekomen. Hij beheerde toen accounts zoals Wrangler, Electrabel, Belgacom en Brussels Airlines. Hij zette zijn carrière verder als directeur marketing services, leidde het interactief marketingteam, en focuste zich daarna op digitale strategie, innovatie en transformatie voor een wereldwijd clientèle.

Vandaag is hij weergekeerd naar Emakina, na drie jaar ervaring als Chief Digital Officer Europe bij Altavia. Hij leidde er innovatie- en digitale transformatieprojecten voor internationale retailbedrijven.

"Het is fantastisch om Tim opnieuw bij Emakina te mogen verwelkomen als mijn co-MD. Wij beschouwen allebei technologie als een toegangsdeur om de eindgebruikers te bereiken, om hen te begrijpen en met hen te interageren, bij elk micro-moment van de waarheid. Tim is de ideale man om Emakina en onze klanten in die richting te begeleiden", aldus een enthousiaste Pierre Pôlet, MD van Emakina.BE. Brice Le Blévennec, CEO van Emakina Group, besluit: "Dit is uitstekend nieuws. Tim combineert een duidelijke strategische visie met een pragmatische, op resultaten gebaseerde stijl. Het is op die manier dat hij een vertrouwensraadsman geworden is van het hoger kader van multinationale bedrijven. Dat strookt met het DNA en de ambities van onze groep".

Back to top button
Close
Close