Nestlé Professional heeft een boontje voor Be Connect

Na succesvolle socialemediacampagnes voor enkele Nestlé-merken zwicht nu ook Nestlé Professional voor de kwaliteiten van het onafhankelijke digital agency. In 2019 zal Be Connect zijn schouders zetten onder een digitale activeringscampagne van NESCAFÉ® voor koffieoplossingen op kantoor.

post-image-3

Na NESCAFÉ® Dolce Gusto® en PERRIER mag Be Connect een nieuw merk toevoegen aan zijn Nestlé-lijstje. Stuk voor stuk overtuigd door de visie, creativiteit en prestaties van het digital agency.

Laurent Righetti, Creative Director van Be Connect: “Wij kijken enorm uit naar de samenwerking met Nestlé Professional voor NESCAFÉ® en kunnen niet wachten om creatief aan de slag te gaan. Aan ons om B2B te verlossen van dat suffige ‘boring to boring’-imago.” 


Be Connect en Nestlé Professional zullen voornamelijk LinkedIn inschakelen om Office Managers te overtuigen dat NESCAFÉ® de beste koffieoplossing is voor hun bedrijf.

“Dit is een veelbelovende samenwerking die de kracht van digital uitspeelt om nieuwe opportuniteiten te creëren in B2B!”, aldus Sabrina Bulteau, CEO en co-founder van Be Connect.

Back to top button
Close
Close