Home/Campaigns/Nestlé Professional heeft een boontje voor Be Connect Nestlé Professional heeft een boontje voor Be Connect Na succesvolle socialemediacampagnes voor enkele Nestlé-merken zwicht nu ook Nestlé Professional voor de kwaliteiten van het onafhankelijke digital agency. In 2019 zal Be Connect zijn schouders zetten onder een digitale activeringscampagne van NESCAFÉ® voor koffieoplossingen op kantoor. 2019-04-25Comment Na NESCAFÉ® Dolce Gusto® en PERRIER mag Be Connect een nieuw merk toevoegen aan zijn Nestlé-lijstje. Stuk voor stuk overtuigd door de visie, creativiteit en prestaties van het digital agency. Laurent Righetti, Creative Director van Be Connect: “Wij kijken enorm uit naar de samenwerking met Nestlé Professional voor NESCAFÉ® en kunnen niet wachten om creatief aan de slag te gaan. Aan ons om B2B te verlossen van dat suffige ‘boring to boring’-imago.” Be Connect en Nestlé Professional zullen voornamelijk LinkedIn inschakelen om Office Managers te overtuigen dat NESCAFÉ® de beste koffieoplossing is voor hun bedrijf. “Dit is een veelbelovende samenwerking die de kracht van digital uitspeelt om nieuwe opportuniteiten te creëren in B2B!”, aldus Sabrina Bulteau, CEO en co-founder van Be Connect. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address