LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser als social media partner

Sinds 1 februari heeft Dorst & Lesser, een internationaal social media agency met kantoren in Brussel en Amsterdam, de fakkel overgenomen als het social media agency van Belgische retailer LolaLiza. Samen gaan ze inzetten op verfrissende content, een versterkte community en uitdagende marketingdoelstellingen. Dit partnership komt op een mooi moment en sluit aan bij de komende rebranding van de Belgische fashion retailer.

post-image-3

LolaLiza is één van de grotere spelers op de Belgische modemarkt, met ook internationale aanwezigheid in Nederland en Frankrijk. Social media zijn onmisbaar voor het bedrijf, zeker gezien de gestage groei van e-commerce en social sales. Een modemerk in volle digitale groei is dan ook de ideale match voor Dorst & Lesser, een digital en creative agency met internationale ervaring gaande van social media strategieën en advertising tot community management en influencer marketing.

Dorst & Lesser mag hiermee een lokale topper toevoegen aan hun portfolio in België. “We kijken alvast heel erg uit naar deze nieuwe samenwerking en zijn helemaal klaar om het social luik bij LolaLiza naar een hoger level te tillen,” vertelt Birgit Zuurveld, Managing Director van Dorst & Lesser. “Fashion is een sector in beweging en is een heel dankbare omgeving om in te zetten op nieuwe vormen van content en community management.”

Als social media partner zal Dorst & Lesser LolaLiza adviseren, content creëren, de banden met de doelgroep aanhalen én ervoor zorgen dat social media nog meer onderdeel van het DNA van LolaLiza wordt. “LolaLiza is een erg mooie toevoeging aan ons portfolio, en is een volgende stap in het uitbouwen van een sterke aanwezigheid in de Belgische social media wereld,” aldus Birgit.

Back to top button
Close
Close