Onlyhumans zet Kambukka op de kaart als sterk merk

Kambukka is een lijn van innovatieve drinkflessen voor dynamische mannen en vrouwen die bewust in het leven staan. Bibo Brands lanceerde Kambukka begin 2019 en om zichzelf meteen sterk te positioneren in de markt, deed het ambitieuze merk een beroep op Onlyhumans voor het creëren van een krachtige merkbelofte.

post-image-3

Kambukka heeft een breed gamma aan drinkflessen die niet alleen inventief zijn qua design, maar ook nog eens uiterst functioneel, waardoor ze het leven net dat tikkeltje beter maken. Met die eigenschappen ging Onlyhumans aan de slag om een volledig nieuwe merkwereld voor Kambukka te ontwikkelen. Het resultaat? Een jonge, speelse en dynamische branding. Helemaal zoals de drinkflessen zelf dus!

Aantrekkelijke visuals en een eigentijdse slogan maken het verhaal volledig

Om de merkbelofte van Kambukka kracht bij te zetten, ontwierp Onlyhumans 3D-Visuals in een toon-op-toonconcept. Die visuals worden nu door Kambukka gebruikt op hun verschillende communicatiedragers: van winkeldisplays, brochures, beursstanden en catalogi tot presentaties en zelfs de Kambukka-kantoren. Verder ontwikkelde Onlyhumans ook nog een speciale giftbox, waarmee de nieuwsgierigheid van klanten naar het nieuwe merk geprikkeld werd. Op die manier wordt het verhaal ook doorgetrokken op visuele dragers.

Om het merkverhaal helemaal compleet te maken, kreeg Kambukka nog een slogan mee en dat werd ‘Express your thirst’. Met een Kambukka-drinkfles kun je namelijk jezelf helemaal uitdrukken zoals je bent en toon je aan dat je een onstilbare dorst naar het leven hebt. Ook die tone-of-voice gebruikt Kambukka nu integraal voor alle communicatie.

Back to top button
Close
Close