Teads en Adform kondigen een wereldwijd partnerschap aan

Teads, The Global Media Platfrm, kondigt vandaag aan dat het een wereldwijd partnerschap afgesloten heeft met Adform (www.adform.com), een zelfstandig platform dat koploper is in reclametechnologieën

post-image-3

Teads is nu rechtsreeks geïntegreerd in het programmatic buying platform van Adform. Met deze integratie krijgen agentschappen en adverteerders toegang tot de hoogkwalitatieve outstream inventaris van Teads, via een exclusieve marktplaats (PMP). Die groepeert de grootste media uit de wereld, waaronder IP Belgium, The BBC, Rossel, The Economist, Roularta, The Washington Post, Mediahuis, Forbes, ESPN, Persgroep, Les Echos, El Pais, L`Equipe, El Universal en Nikkei om er maar enkele te noemen.

Met een marktaandeel van 54,1% in Europa volgens IAB is de outstream tegenwoordig het populairste video-advertentieformaat, en de vraag naar een simpele programmatic toegang groeit.  Deze nieuwe integratie beantwoordt aan die vraag, door nieuwe vormen van inventaris toegankelijk te maken voor de kopers van Adform in Europa, Noord-Amerika, het Midden-Oosten en Noord-Afrika, en in Pacific Azië.

"Het verheugt ons dat wij de toegankelijkheid van onze premium inventaris kunnen verbreden dankzij deze versmelting met Adform. Als RTB aankoopplatform, gekoppeld aan de inventaris van Teads, hebben de adverteerders en agentschappen voortaan toegang tot de grootste uitgevers ter wereld via Adform, met de zekerheid dat zij hun advertenties verdelen in zichtbare en veilige omgevingen voor de merken", zo luidt het commentaar van Hugues Templier, EMEA Programmatic Business Development Director bij Teads.

"Het doet ons plezier dat wij deze rechtstreekse integratie met Teads konden rondkrijgen; het verrijkt het aanbod van Adform en biedt onze klanten nieuwe opportuniteiten om hun gebruikers aan te spreken met boodschappen die een impact hebben in een premium context. De voorbije jaren kon Teads zijn aanbod op grote schaal versterken dankzij een hoogkwalitatieve inventaris, waarvan een van de pijlers, video, een van de meest dynamische kanalen van onze industrie is. Wij zijn daarom zeker dat dit nieuwe partnerschap iedereen ten goede zal komen", voegt Rick Jones eraan toe, SVP Global Revenu Development van Adform.

 

Back to top button
Close
Close